tisdag 1 februari 2011

Bilder i mängder..

Lägger ut lite bilder på allt möjligt från den senaste veckan =)
Har ju shoppat lite också, så de blir lite klädbilder också ;) Förra helgen var min pappa och hans fru och hälsade på och hade med sig Sonnys julklappar.
Min nya hårfärg tänker jag inte visa för de är faktiskt inte mycke att se =) men mina naglar blev ju bättre.. Så här blev dom i alla fall.


Sonny och Affe en jobbarkompis hund på mitt kontor förra veckan då Sonny jobbade med mig.


Sonny i badet hos min mormor i Hudiksvall. Grodan älskar att bada =)


Bilder från när pappa och Carina var på besök.





Shopping =)
Svart väst från Only. Köpte den på rea på mandeldesign.se


Underbar klänning från VILA-


Tröja från Only.


Sjal från pieces.


Böckerna jag skickade efter var super. Carrie diaries läste jag ut på 2 dagar =) och så har jag hittat ett pepparkakshus till nästa år ;) en underbar sekelskiftsvilla.


Har pyntat till vårat vardagsrum med tre små fina tavlor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar