fredag 25 februari 2011

Helg då..

Så var då den efterlängtade fredagen äntligen här =)
Har jobbat i dag och hade tänkt att de skulle bli en kortdag men icke.. Jag jobbade till strax efter fyra i stället.
Kvällen blev lugn hemma vid tvn med popcorn och mys.
I morgon ska vi åka och storhandla på maxi och jag ska fixa min naglar för nu ser dom ut som hej kom och hjälp mig =) inte snyggt alls...
Efter den lilla resan som jag hoppas är över vid lunch så blir de lite bullbak tills på söndag när gosen fyller 6.
Kvällen blir de förmodligen llite städning och tvättning, kul lördagsnöje men de måste ju göras någon gång..
Har tittat på Big Brother som jag svor på att aldrig titta på igen, men de är som en drog börjar man kolla kan man fan inte sluta =)
Andra året de gick köpte jag dygnet runt paketet genom canal digital och Hampus fick en smärre chock =) Jag satt typ dygnet runt och tittade helt jävla sjukt. Nu tittar jag bara vardagar mellan 22-23 och de får räcka för min dagliga bbdos.
Programet är inte alls bra så jag vet inte varför man tittar, men de gör man i alla fall =)
Men nu ska jag gå och hoppa i pygamasen och krypa ner i sängen, kanske de blir en film att slökolla på.
God natt, sov gott, dröm sött, ses i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar