lördag 12 februari 2011

Utrensning..

I dag tänkte jag städa ur min garderob och få bort kläder jag inte använder eller kläder som är för små.
Har inte riktigt betämt om jag ska lägga ut en bloppis här på bloggen eller om jag ska lägga ut allt på tradera.
Har även en massa barnkläder som gosen inte kan ha längre. =)

Det är ju snart vår och då vill man ju handla nya vår/sommarkläder och för att de ska vara möjligt så måste jag rensa för som de ser ut nu är de överfullt. ;)
Längtar tills all snö försvinner och de blir sommar så ma kan ta på sig n klänning och ett par snygga skor i stället för vinterskor och dunjacka.

Vaknade i morse och hade sjukt ont i halsen :( både gosen och Hampus är ju dåliga så de är väl inte så konstigt om man blir lite hängig.
Så nu är kl snart 10 och jag har redan druckit 3 koppar te =) ur mina underbara koppar jag köpte på Indiska.
För många år sen köpte jag sånna här koppar på Indiska i julklapp till mamma och Conny och har ångrat mig för jag inte köpte till mig själv också.
Och före jul när jag var i Hudiksvall så var jag och Jessica på Indiska och då hittade jag dessa godingar =)
Älskar te och ska man dricka te ska de vara ur jumbokoppar, tror de går i en halv liter =)
Kan bli en promenad med gosen i dag också för så här fint väder är de i Tungelsta i dag.


Nu ska jag gå och spela lite wii med gosen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar