måndag 28 februari 2011

Dålig avslutning!!!

Sonny hade en superbra födelsedag med mycke folk och han fick bara superbra presenter sa han =)
Han fick ett Nintendo dc och en massa spel till den, han fick två pansarvagnar man kan tävla mot varandra och lite pengar och en Batmankostym =)
Han var jättenöjd i alla fall med allt.
Jag gjorde mat vid 5 tiden lax med saffransgrönsaker och en dillmajonnäs men Sonny ville inte äta =( han bara låg i soffan och hängde med hela kroppen. Det började göra ont i magen sa han så han gick på toa och var jättelös i magen =(
Han gick tillbaka i soffan och jag tog med en hink utifall =) och som sagt man har ju alltid rätt som mamma..
Han fick magsjuka, spydde hela kvällen och somande till slut i soffan bredvid mig av utmattning. Mammas lilla gos.
Han sov i alla fall hela natten men började morgonen med att bajsa löst =(
Så i dag är vi hemma och vabbar och myser =) Hampus kommer väl hem sen och byter av mig så jag kan åka upp till kontoret och jobba lite.
I kväll blir de torsk och äggsås med gröna ärtor och jag läääängtar =) Ska även skicka iväg två klänningar som jag sålt =) Men nu ska jag nog slänga i en film i sovrummet och ta med mig gosen och mysa..
Hoppas ni har en underbara måndag =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar