söndag 20 februari 2011

Helgen.

Fredagens outfit.
Min älsklingssjal från piesec
Byxa från VILA
Tröja från Vero Moda
Och min nya klocka från Esprit

Den är sjukt vacker och har små bollar som jag älskar, kan ha den till de mesta och de har jag också =)
Att det är glittertråd i den gör den lite lyxigare än alla andra sjalar jag har.
Bra köp! =) 99kr på Vero Moda.

Fredagen började med nässpray och bafucin som vanligt =)
Efter de så blir man människa igen och man kan hoppa upp ur sängen och börja göra sig i ordning för jobb.
Jobbade till kl tre på fredag och åkte efter jobbet och hämtade gosen på dagis. Vi åkte på affären och helghandlade och sen hem.
Middagen blev Italienska köttbullar med tomatsås.

 Fredagkväll spenderade vi hemma i soffan med mys.
Lördagmorgon tittade jag och Sonny på en film som hampus hyrde till Sonny.
Knatten & Karolina =) Handlade om en tallpinne och en pojke på äventyr, den slutade lyckligt då Knatten( Pinnen) gifter sig med en björkpinne (Karolina) =) Sonny tyckte den var jättebra.
Efter frukost så åkte vi in till Haninge och på Grizzly djuraffären för att köpa två nya fiskar till Sonny, och lite nya växter. Han valde två silverfärgade ballongmollysar =) som nu simmar runt i hans akvarium med resten av fiskfamiljen.



 Så fort man ställer sig framför akvariet så kommer dom, dom två silverfärgade på bilden är våra nykomlingar =) ballongmolly.
 Lördagkväll tittade vi på Schmucks och den var okej men inte så mycke mer tycker jag tyvärr.
Men med lite godis så blev den lite bättre =)
Men i kväll sla vi kolla på Eat,Pray.Love och den hoppas jag mer på.


Söndagmorgon började med 15 grader i våran hall :( inte kul vi brukar ofta ha 17 där och det är inte kul de heller men 15 var för kallt.
Så jag sprang över på affären kl 9 i morsen och köpte en säck ved för 80kr, de är helt sjukt att man köper en liten säck ved för 80 kr men va fan hellre de än 15 grader =)
Efter bara 2 brasor var de varmt och skönt och man kan äntligen avnjuta söndagsfrukost.
Gosen som aldrig fryser har spenderat morgonen i soffan och spelat wii.
Blev lite fikasugen nyss så jag bakade lite Kardemumma och äppelmuffins som jag och Hampus nu avnjuter med en kopp kaffe.
Vet inte riktigt vad vi ska hitta på i dag eftersom de är så kallt ute. Skulle vilja ta en promenad men man fryser ju rumpan av sig då ;)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar