söndag 27 februari 2011

Sofie i dag =)


Känner att man klär sig i mer sommarkläder nu och de är nog ett tecken på att man längtar tills de blir vår.
Tänk när man kan dra på sig en klänning och ett par snygga pumps och gå ut, inga jobbiga varma kläder utan bara tunna snygga sommarkläder... ÅÅÅÅ jag längtar efter sommar!!!!
Gosen sitter och spelar ett nytt spel han köpte på willys i går och jag har just tagit mig dagens andra kopp kaffe.
Dagens frukost för mig blev.
1 avokado
2 ägg med lite majonnär
några skivor kallrökt lax
yogurt med min musli
1 glas juice
Nu ska vi snart fika tårta och lite bullar =)
Hoppas ni har en underbar söndag.




1 kommentar:

  1. Ja, tänk igår när jag behövde ett par nya vinterpjux.. Fanns knappt inga alls.. Bara en massa sommarsandaler, blommiga gummistövlar och pumps!

    Det börjar närma sig våren nu, hoppas den kommer fort då jag snart inte kan stänga min vinter jacka! =)

    SvaraRadera