onsdag 30 juni 2010

sommar,sommar,sommar....

I dag skulle de då bli åska och regn, men jag kan ju säga att både åskan och regnet har lyst med sin frånvaro. Det har varit supersoligt och 25 grader varmt hela dagen,och kvällen är en sån där riktig sommarkväll när de blåser varma vindar.

Passade på att shoppa lite på lunchen i dag. Det blev en skjorta till älsklingen,en klänning till mig och två kaprimysbyxor till mig.
Har även fyndat lite mer julklappar.. Ja jag vet att de är llite sjukt att börja fundera på julen nu men jag är redan i full gång med att planera och förbereda julen =) kanske för att de är typ de bästa jag vet,och att få ge klappar är en stor julfavorit.
Sen är de ju mer ekonomiskt att sprida ut köpen under hela året, och inte springa som en tok 23 dec och bara köpa för köpandet skull.
Så fast att det är 25 grader och solen skiner så längtar jag till de blir november och jag får äntligen förvandla vårat hem till ett julparadis.

Min underbara sambo har satt upp hyllorna jag köpte och de blev exakt som jag tänkt mig.


Nu ska jag packa till mig och Sonny som kommer följa med mig till Bergsjö i morgon. Han ska vara med mamma på jobbet på fredag och sova där till lördag. Sen på lördag ska han till min pappa och vara där till söndag då jag hämtar honom och vi återvänder hem =)

För övrigt så har dagen varit ganska seg,de är svårt att komma igång när de är 20 grader kl sju på morgonen.


Käkade lunch på Orkide i dag en bra asiatisk krog i Gustavsberg där dom har buffé.
Så i dag blev de kycklinwock med ris och vårrullar.

Medans jag åt så läste jag metro och såg att dom sätter upp en ny teater ute på fjäderholmarna i år och jag känner att de låter som något för mig,så de blir till att boka biljetter och planera in någon helg. Kanske man får med sig trevligt sällsakp också. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar