torsdag 3 juni 2010

Överaskning på jobbet!!!!



I morse när jag kom till jobbet så fick jag veta att de fattades folk på Värmdö kommun och jag skulle hoppa in och klippa gräs. Mina dagisar jag sköter om fick helt enkelt vänta... Jag trodde naturligtvis att jag skulle få en vanlig åkgräsklippare som alla andra men nej då =) jag fick ett monster som typ klipper 3 meter på en gång. En otroligt rolig maskin som väldigt fort blev min vän och vi spenderade hela dagen tillsammans. Vi klickde så bra att jag ska dejta den i morgon också eftersom dom är kort om folk. nackdelen är att dom börjar 06:30 och de tar ca 35 min för mig ut till Värmdö...Men dom slutar ett på fredagar så de blir kortdag för mig i morgon...=)

Jag och Sonny fick middag hos svärmor i dag och min livskamrat är på AC/DC med ett gäng polare. Så nu är frågan ska man hoppa i säng eller ska man titta på en film... Känner jag mig själv rätt så kommer jag inte i säng före kl tolv, ibland är de jobbigt att vara en sån nattuggla när man ska upp tidigt. Men jag sitter hellre uppe och gör något än ligga i sängen och titta i taket i flera timmar.
Har börjat funderat på vad man ska hitta på i Midsommar, jag skulle vilja hyra en stuga i skärgården och ta med en massa god mat och dryck och bara njuta av svensk sommar när den är som bäst och de blir nog inte bättre än ute vid havet. Men men vi får de vad vi hamnar, bara jag får vara med mina bästa pojkar så är jag nöjd.

1 kommentar:

  1. Hej gumman,tack så mycket. Saknar dig jättemycket och ska ta mig ner till er snart. Hälsa lillemannen:många varma kramar, vi saknar honom jättemycket.Krama om Hampus också,
    Love you, Mamma.

    SvaraRadera