söndag 13 juni 2010

Båt,båt ,båt jag vill ha en båt!!!!



Så himla skönt nu när man bara jobbar mån-fre,för när fredagen kommer så får man en sån där underbar känsla av att man är ledig..=)Vi har börjat spåna på båt nu när de börjar bli sommar och man sitter på resturanger vid havet. Vi har tidigare haft en daycruiser men nu funderar vi på en Albin 25á. En himla fin båt för familjen som är billig i drift och kostar inte 200,000 att köpa hellre. Det är nästan ett måste att ha båt när man bor så nära havet som vi gör och när de finns en helt sjukt underbar skärgård att njuta av.

Helgen har inte varit så röjig som man kanske skulle vilja eftersom jag har gjort illa ryggen för 2 veckor sen. Jag har en knöl på en av kotorna så jag ska försöka få en tid hos någon bra kotknackare =)
Hade tänkt att jag skulle gå på Garbo med Sofia i lördags men ryggen tyckte inte så de blev en myskväll i soffan i stället. Jag och Sonny var och shoppade i lördags,de blev 2 par skor till honom och ett par till pappa köpte även en hallonröd luvtröja till mig själv på stadium.
I övrigt så har de varit en ganska lugn helg,och snart är de slut och de är dax för lite jobb igen.

1 kommentar:

  1. Då bilden på båten ovan (Albin 25DL) är stulen utan tillåtelse från http://www.nbmarine.se, emotser jag att den tas bort från denna blogg snarast.

    SvaraRadera