tisdag 8 juni 2010

Skatteåterbäring,te och sprit..=)

Äntligen kommer dom efterlängtade skattepengarna.
Är nog inte ensam med att känna så,man har ju lixom väntat länge på att få in pengar bara så där på kontot.
Trodde inte att dom skulle komma förän nästa vecka men när jag tittade nu så ching!!
10500:- på kontot och de känns inte fel.
Brukar alltid använda skattepengarna till semester och de blir samma sak i år igen. Vet inte vad de blir med kul som fan ska vi ha i alla fall för 10500:-.





Har hittat två godingar som kommer att bo i mitt barskåp hela sommaren och kommer att fyllas på när de tar slut. Smirnoff cosmopolitan och smirnoff mojito. Längtar redan till de blir supervarmt och man får hälla upp sin lilla drink.



Fick te av min supergulliga svärmor i dag som jag ska testa nu. Det heter Kusmi tea och finns i en massa olika sorter,min heter Love!! Har hört att dom ska vara goda och bra för kroppen men har aldrig testat,ni får mitt utlåtande sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar