måndag 20 september 2010

På äventyr..

I dag har vi varit i Täby och hämtat Hampus cross, vet inte vad den heter exakt men tror att de är en 350 och jag vet att de är en KTM :) Sonnys kommer på Onsdag också en KTM fast en 50.
Pojkar och deras leksaker som bara blir dyrare ju äldre dom blir,speciellt mina pojkar som inte kan stava till beggat!!! =)
Men de är väl bra på ett sätt för andrahandsvärdet blir ju bättre om man köper en ny hoj.
Efter att vi hämtat den på Din MC så åkte vi till Lelles och köpte crossstövlar till Sonny, som passade superbra han cyklade med dom när vi kom hem =)
Hem och hämtade Sonny på dagis,hoppade ur arbetskläderna och in i slit&släng kläder och iväg till Yamaha center där vi hittade skitcoola kläder och hjälm till Sonny. Så nu är han nog världens gladaste kille som bara går och väntar på att han ska få köra sin nya cross.

Har även hämtat mina nya tallrikar från fyrklövern som kom med posten i dag, och både jag och Hampus blev nöjda.
Nu när gosen sover och jag har hoppat i pygamasen så väntar en kopp te och kanske något bra på tv..

Slit&slängkläder på och man är redo för shoping till lillkillen..


Dagen kap till Sonny fox blev de naturligtvis.. :)


Våra nya fina tallrikar med musse pigg på.. Provdukade lite när jag packade upp dom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar