lördag 4 september 2010

Ett år klokare då =)



Ja då var man äntligen 29 då och jag måste säga att jag känner mig mycke klokare och vuxnare än i går.. =)
Jobbade som vanligt i går i spöregn :(
Åkte hem och donade till en tårta som för övrigt så ut som den skulle vara på ett prinsesskalas =) men Hampus tyckte att tårtan var jag.
Den var rosa,vit och silver, jag glömde bort att fota den innan den tog slut så de var ju synd.
Min underbara svärmor hade lagat thaimat och donat till uppe på deras festloge, När jag kom dit så väntade en god middag och presentöppning följt av tårat och kaffe.
Kvällen var väldigt trevlig och lugn.
När jag höll på med tårtan så knackade de på dörren och där stod en man med blommogram till mig.. Mina underbara föräldrar och lillebror budade blommor och dom var supervackra.

Tack mamma,conny och lillebror <3


Fick en fin orkide av Siv och Kaj.


Fick ett sjukt fint Mateusfat av svärmor och kenta. Älskar de porslinet.


Mateus tallrikar fick jag också av svärmor och Kenta, en supersöt rosa kanna fick jag av Ingrid.


Fick ett häfftigt ljus av Kent & Gerdan som passade in i vårat hem som handen i handsken..
Min födelsedag var otroligt mysig och jag tackar alla som på något sätt uppvaktat mig.

I torsdags var vi till Länna och åt kinamat, bara jag ,Hampus och Sonny. De var länge sen vi gjorde något bara vi så de var mysigt.









Dom har karpar vid ingången som Sonny tycker är lika spännande varje gång, han klappar och tittar på dom. =)

Fick även hem mössorna som jag beställde till mig och Sonny.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar