torsdag 23 september 2010

Lycklig kille!!

I dag kom den äntligen!!!
Som han har väntat och väntat men nu är den äntligen här och Sonny är nog världens lyckligaste kille just nu =)
Hampus var och hämtade den efter jobbet så de blev för sent för att prova den i dag, men de kommer ju en morgondag också.



Var även och bytte hans hjälm i dag till en annan modell då den första tryckte på kindbenet, den nya gillade Sonny fett mycke =) Det är för övrigt Sonnys nya uttryck FETT!!! hihi


Själv har jag haft besök av min hjälte för dagen nämligen Markus från Anticimex. Vi har ju jätteproblem med RÅTTOR!!! stora som katter nere i källaren så för en veckan sen så tröttnade jag på att ingen gjorde något så jag tog saken i egna händer...
Markus kom i dag och satte ut massa fällor och därmed är steg ett avklarat. Jag har nu fått ett direktnr till honom så nu jävlar ska vi nog bli av med dom där äckliga kloakmonstren..
De tråkiga är ju att dom har varit överallt i förådet och ätit på typ allt så man får väl slänga en hel del sen :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar