måndag 4 november 2013

Helgen och mammas mask.

Helgen började ju med att jag fick hämta Texas på dagis kl 11 för han var jättesjuk och hade problem med andningen igen. Väl hemma fick han medicin och somnade och andningen blev lite bättre på kvällen. 
Mammas lilla kille ville bara ligga på mamma och gosa. Så mysigt nu när han säger mamma <3

Lördagsmorgonen vaknade ju naturligtvis båda mina änglar strax efter sex å vi klev upp å myste i soffan.
Efter myset och frukosten så klädde vi på oss och tog en promenad på typ 2 timmar ner till kalkbrottet och runt fabriken här i vika. 
Hemma i värmen igen så myste vi ner oss i soffan å kollade på julfilmer ;-)
Texas passade på att sova och jag å Sonny fick gosa bara han å ja <3 
Fixade till middagen som i dag blev gorgonzolakyckling med ris, såååå gott de måste ni prova om ni gillar gorgonzola. 
Söndagen blev mest slappdag då vi är lite förkylda hela familjen. 
I dag har jag börjat jobba 85% och lämnade på dagis & fritids i morse 6:30 och hämtade mina gosar 16:30. Skönt för mig att få vara hemma mer och skönt för gubben att kunna börja jobba som han vill igen ;-) alla nöjda och glada.
Nu har vi just tittat på ensam mamma söker och jag jag har lagt min mask jag lägger en gång i veckan. Använder proactiv och har gjort i många år. Och kan varmt rekommendera de till alla som vill ha ren och fräsch hy.ÄLSKAR mina produkter.
Så nu åker sovmasken på och in i drömmarna land de bär. Sov gott alla underbara varelser.

     Puss & kram godingar =^.^=







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar