måndag 25 november 2013

Dag 9.

Måndag och en ny arbetsvecka väntar. Min sista faktiskt för på fredag jobbar jag min sista dag på Allservice och ska pröva mina vingar på andra håll. 
Vinter och snöskottning på nätter funkar ju inte för mig så jag får se mig om efter ett nytt jobb. Kanske kryllar av jobb i Vansbro vem vet ;-)
Kommer i alla fall sakna mina goa gubbar jag har på jobbet, men dom jobbar ju kvar så jag kan ju hälsa på dom när jag saknar dom för mycke :-)
Dagis ringde vid tre och meddelade att Texas har feber och är allmänt hängig :-( inte mera vabbdagar... Jaja förhoppningsvis är han på benen igen på onsdag ;-) mammas dunderkur och vips är man som ny. Har legat med brorsan och tittat på film i kväll och bara myst.

Nu har vi ätit middag som i dag blev flygande Jakob i panna och ris till, väldigt gott ;-) Nattat mina gosar och gjort mina squats för dagen som i dag var 80 st. Känner mig väldigt duktig och är så stolt över mig själv att jag klarar av de varje dag. I dag använde jag mina zumba vikter, tycker de går lite lättare att ha något i händerna när man håller på. Och dom är ju väldigt lätta och bra att börja me.
Nu väntar en dusch och sen är de soffhäng med ensam mamma söker och äntligen hemma. Kan ev bli lite glögg till också ;-)

Puss å kram godingar =^.^=


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar