onsdag 27 november 2013

Dag 11.

Go kväll mina vänner.
I kväll har jag gjort 110 squats och de börjar bli sjukt jobbigt!!! Men att ge upp har aldrig varit min melodi så vi fortsätter mot målet som är 250 st :-)
Letat efter Elvis i dag igen men vi fick åka hem utan katt åter igen :-(
Många som ser honom runt fabriken och kalkbrottet så han lever ju i alla fall. Men nu längtar vi väldigt mycke efter honom så nu vill vi ha hem våran lilla buse.
Vi gör ett nytt försök i morgon igen och hoppas på bättre lycka då.

Läxläsning med Sonny i kväll och han har blivit så duktig att läsa, stolt mamma :-)
Dom hade också läxförhör i matte i dag och Sonny hade alla rätt.
Nu sitter jag ensam i soffan då både gubben å barnen sover. Lite glögg och Sverigequizen får avsluta min dag :-)
Puss å kram godingar =^.^=




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar