torsdag 21 november 2013

Dag 5.

Ingen träningsvärk längre och jag tror att mitt jobb är en bidragande orsak till detta, då vi är ute och jobbar hela dagarna. Jobbar med kroppen varje dag så musklerna är lixom alltid i rörelse.
Var sjukt trött efter middagen och höll på att somna på soffan men upp å hoppa och nu har jag gjort 65 st medans jag å Sonny tittade på Alvin och gänget ;-) 
Vi har nästan läst ur mio min mio och nu börjar de bli riktigt spännande,och i dag läste vi medans Sonny låg i badet :-) Boken ingår i ett samlingsbibliotek av Astrid Lindgren som jag köpte till Sonny när han var 1 år och de är så skoj nu när vi kan börja läsa dom. Nästa bok blir nog Kalle Blomqvist ;-)

I morgon väntar 70 st och förhoppningsvis håller sig träningsvärken borta ;-)
Nu blir de lite tv i sängen och invänta John blund.

Puss å kram godingar =^.^=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar