lördag 23 november 2013

Dag 7.

Dag 7 av 30 och 75 av 250 squats är avklarade ;-) börjar bli lite jobbigt och bränner riktigt i benen mot slutet men kämpa på och snart är jag i mål. 
Hasse räknade och jag tycker de är lättare att orka när man inte räknar själv.

I dag har vi spenderar fm hemma jag å Texas och packat å donat lite. Passade även på att slå in lite julklappar till pojkarna när Texas sov middag. 
Em åkte vi upp till garaget å hälsade på pappa som donade med lastbilen :-)
På vägen hem åkte vi förbi Kent och Gerdan och hälsade på och fick lite mys och glöggfika :-)
Funderar på att prova glöggen jag köpte i veckan. Hallon/lakrits eller med whisky.
Nu har jag pratat med storgos och sagt god natt, lillgos sover och gubben me. Tvätten ligger klar i maskinen och väntar på att någon ska hänga den.... Undra vem de blir ;-)
I morgon blir de söndagsmys för hela slanten.

Puss å kram godingar =^.^=



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar