tisdag 13 november 2012

Kök.

Vill fixa till i köket nu känner ja =)
När vi bodde i söderby så hade vi en köksö med barstolar så vi hade ingen köksmöbel och nu har vi bara en tillfällig som jag känner just nu att jag vill byta ut så de blir som mamma vill ha de ;)
Vill ha ett runt bord då jag tycker de är mysigare, hade nog om köket varit större valt ett kvadratiskt bord med 8 stolar men de får inte plats så de får bli i ett annat hus =)
Enda neg med just detta bord är väl att det inte går att göra större om man nu vill sitta flera än 4.
Byter ut panellängderna mot vita knytbandslängder för att få de lilla extra myset ;)
En skänk med överskåp så man får plats med lite porslin,kokböcker  å sånt. Och så är jag ju såååå galet sugen på rottingstolarna som finns på jysk. Min otroligt vackra kökslampa kommer att bli pricken över i!!
 


 
 
Lite kluven över om vi ska ha en matta i köket eller inte...
Känns ju sådär nu när Texas börjar bli så pass att han snart ska börja sitta och äta och då känns de bara som jag kommer få tvätta å tvätta så de får nog bli när han blir lite större.
 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar