onsdag 21 november 2012

Äventyrsdag.

I dag åkte jag å Texas å fikade med älsklingen å gubbarna på gullmaraplan, mysigt litet fik dom träffas på varje dag.
Efter en god kopp kaffe i trevligt sällskap så åkte vi vidare till Djursholm Tranholmen för att hälsa på svärmor.
Hon har byggt ett nytt hus på sin underbara sjötomt på Tranholmen som hennes pappa köpte 1940 för 3500 kr.
Galet mysigt att vara där å nu kan vi ju vara där året om hos henne.
Hon har kvar sin etta på fastland och vi började vårat besök där då hon var där å tvättade. Sån galet fin utsikt från hennes balkong,sen åkte vi ut till Tranholmen .
På vintern lägger dom ut bryggorna som en bro så man behöver inte åka båt som på sommaren :-)
Min förkylning kryper på mig mer å mer å jag är tjock i både bihålor å huvud :-(
Så nu ska jag krypa närmare min goa gubbe å mysa som bara vi kan :-)
 



















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar