torsdag 8 november 2012

Julfina pojkar.

Fick i går en rabattkupong från H&M med 20% på allr från baby och barnavdelningen på webben så då passade jag på att beställa kläder till grabbarna som dom ska ha på julafton.
Det blev en body till Texas och vit skjorta till Sonny. Texas har redan ett par svarta byxor med hängsler som jag köpt som han ej kan ha än men hoppas han kan till jul så dom får de bli till och till Sonny blev de ett par svarta byxor och så vill han ha en slips som vi får leta efter.
För på julafton ska man ju vara fin =)



 
 
Har så många konstiga traditioner för oss men de är ju de som gör dom så mysiga.
Ända sen jag var liten så firar man fm i pygams och byter sen om till finkläder till em och den traditionen har lixom hängt med både mig å gosen å i år ska även Texas få fina kläder till em då han får krypa ur pygamasen =)

 
 
Bokade i går att vi packar och drar upp till mamma över jul å jag längtar så mycke.
 
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar