torsdag 29 november 2012

Fixardag.

I går hade jag båda mina små gosar hemma,skolan var stängd så Sonny var ledig. Regnet fortsatte att ösa ner över oss å man ville inte ens titta ut... Men vi lyckades ändå packa in oss i bilen för att uträtta lite saker i Nynäs.
Är så glad att jag har Sonny som passar Texas å är så duktig storebror. Dom satte i bilen å väntade å jag sprang in på banken å sen fortsatte vi in på posten.
Där hjälpte han mamma att bära min underbara unge!!
Hämtade två paket, ett från panduro med lite pyssel till Sonny å lite till årets adventsljusstake. Å ett paket från H&M med grabbarnas julkläder å lite nytt till mamma.
Väl hemma i värmen igen så satte Sonny igång å pysslade på en gång å gjorde en supersöt snögubbe på skidor =)

Jag fortsatte med gardinerna å pyntet å de blir såå mysigt, bara snön som fattas så de blir lite juligt också =)
Hittade en supermysig butik i Nynäs i går där jag köpte blockljus till adventsljusstaken.
Fredsgatan 12 heter den å oj oj oj va mycke fint hon hade där inne =)
Har funnits sen i feb förra året å där ska jag absolut fynda mera. Nu satt ju grabbarna i bilen å väntade så de blev bara 4 blockljus men nästa gång kanske mamma är själv å då ska de fyndas =)
Så är ni i Nynäs tycker jag absolut att ni ska besöka Fredsgatan 12..
 

Tänkte att jag skulle sätta mig i morgonkväll å pyssla ihop adventsljusstaken å dricka lite glögg. Skönt kvällspyssel när mina uderbara barn sover =)
 


Hasse var i stan på möte i kväll så jag å Sonny passade på att äta lax å potatis till middag eftersom Hasse inte gillar fisk. Efter maten så hängde bröderna i sängen å tittade på rampljuset å myste. Dom är så tajta redan nu så dom två kommer bli ett starkt team =)
När de var slut så badade vi alla tre såååå mys å efter de så var de kväll för båda killarna.
Så skönt att få egen tid på kvällen när dom sover å i går så blev de mys i soffan med en stor kopp te å Liz & Dick.
 

 
Puss å Kram på er...


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar