torsdag 3 februari 2011

Zumba!!!!


Jag skickade efter zumbapacket och i dag kom de så då blev de ju premiär i kväll =)
Har gått igenom alla steg och de är ju sjukt jobbigt men så jävla kul ;) känner verkligen att detta är en träningsform för mig. Tänkte lära mig grunder hemma och sen kan man ju våga sig på gym också och zumba med andra =)
Fick även med en skiva med zumbamusic och ett par hantlar =)

Känner att jag måste nog öva lite till innan ni får se mig in action ;) men jag lovar att bildbevis kommer :)

Till middag i dag lagade jag kinesisk korvgryta med ingefära, och de var helt okej. Medans den stog och puttrade så slängde jag ihop en mascarponecheesecake som jag tänkte bjuda gubbarna på jobbet på i morgon.
Nu sitter man och dricker te med gubben och bara tar de lugnt.

2 kommentarer:

  1. Ja du, syster. Jag provade mig även på Zumba för ett tag sedan hemma i vardagsrummet. Tror jag aldrig har kännt mig så löjligt som jag gjorde när jag stod där. Men kan tänka mig att det blir betydligt roligare när man gör det i en grupp med andra. Good luck! =)

    SvaraRadera
  2. Ha ha ha!! Ja du har rätt lillasyster man känner sig urlöjlig men de är ju så sjukt kul =)

    SvaraRadera