måndag 7 februari 2011

Söndagsnöje.


I går åkte jag och Sonny till Heron city och tänkte gå på Trassel, men när vi insåg att den var fullbokad så ville Sonny se Megamind =) den var rolig men 3D är sjukt överskattat om du frågar mig!!! tyckte inte att d var värt 125:- för mig och 100:- för gosen som inte ellre tyckte att de var så häfftigt. Så de blir nog ingen mer 3D film för oss i alla fall.
Det är mysigt att vara på Heron City men en söndag är de så sjukt mycke fok där att man bara går och trängs :( Den 23/2 så har Hotell gyllene knorren filmen premiär och den ville Sonny se så då åker vi dit mitt i veckan när ingen annan har tid ;) kan vi passa på att shoppa, fika och leka också.

Tittade in på H&M´s hemsida under lunchen och fydade lite ;)
Stickad gardigan på rean för 249:- i stället för 399:- Bra där fröken Roos =)


Myströja att ha hemma eller när jag är ute och går =)


Skönt med ett par mysisar att ha hemma när man slappar i soffan ;)


En blus som passar lika bra till vardag som till fest. Sånna plagg är bra att ha i garderoben.


Vardagströja i lite marinstil.


Sen som vanligt då när de gäller mig och skor så kunde jag ju int4e bestämma färg, så de blev båda =) ingen skada då dom bara kostade 99:-



Hampus är hemma och vabbar i dag, gosen är sjuk igen :( var ju bara 2 veckor sen han var sjuk sist så nu år de ta och räcka tycker jag.
Han hostar och nyser som en tok, och kändes lite varm när jag var hem på lunchen.
Jag åkte hem och fixade en omelett med paprika,champinjoner och purjolök, supergott och när jag kom tillbaka till kontoret tog jag en promenad med Affe, en jobbarkompis hund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar