torsdag 10 februari 2011

Torsdag.


Ja i dag började ju bra och jag tog en promenad på jobbet, men sen kom ju den här jävla snön!!! är så trött på snö så jag tror jag spyr :( vill ju ha vår..

Ja ja de är väl bara att bita ihop några veckor till tills man får plocka tussilago =) och sitta i solen och dricka kaffe.

Måste snart gå och fixa till mina naglar, dom växer ju som ogräs.

Hampus är ute och plogar och jag tycker de är så tråkigt att gå och lägga sig ensam, tur att gosen ligger där och myser med mamma.
Jag och Sonny har byggt lego hela kvällen det är verkligen något som jag älskar, kan sitta i timmar och bara bygga och bygga =) kanske skulle ha blivit snickare eller något ;)
I morgon är de i alla fall äntligen fredag och då blir de fredagsmys...
Vi har hittat en superfint hus på hemnet som är som gjort för oss, men 420 000 i handpenning är ju inget man har på kontot så de förblir nog en dröm ;( blir nog lägenhet för oss ett tag till, och den är ju underbar men efter ett tag blir man lixom sugen på hus och Hampus trivs inte så bra i lägenhet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar