onsdag 2 februari 2011

Kaffedejt =)

I morse fick jag ett mess av lillebror som frågade om jag hade något ärende till stan i dag. Han var nämligen på väg ner till Maddis i Karlstad och fick mellanlanda i sthlm 2 timmar tills nästa tåg gick.

Jag tog bilen och åkte in och mötte upp honom och vi tog en fika och myste på lite, sen fortsatte han sin resa neråt i vårat avlånga land.
I övrigt så har de varit ganska myck på jobbet i dag men de rullar på och är skitkul.

Nu sitter jag på nätet och trånar efter en Bengalkatt.

(Bilden är lånad från Blocket)
Dom är så sjukt snygga och jag vill ha en!! Väldigt dyra dock och man kan ju kanske tycka att mellan 8000-12000:- är lite dyrt för en katt.. Men dom kanske kan göra magiska saker som inte alla katter kan =) Dom ska tydligen tycka om att bada så de är väl lite ovanligt. För utom tigrar så är de väl inget kattras som tycker om vatten.
Sen har jag hört att dom är bra för allergi och de har ju Hampus, så vi kan ju inte ha varken katt eller hund men en Bengal kanske vi kan ha :)

Just ja!! jag har ju köpt en ny klocka, den jag har är de inget fel på och den är snygg men jag har haft den i snart 3 år och de är ju alltid kul att kunna byta ibland =)Det är en EDC by Esprit Jazzy Crossover vit och jag tycker den är supersnygg och passar mig ;)


Lillgrodan har varit på utflykt på dagis i dag, dom gick till en pulkbacke och hade fika med sig. Sonny ville ha en polarmacka med ost och en squeezy Päron och Banan som han för övrigt älskar =)
Dom har jättebra produkter och Sonny älskar dom, här är några av produkterna vi brukar ha hemma till grodan =)




Småfolk är ett märke av Semper och är superbra för både vuxna och barn =)
För er som inte vet vad de är och aldrig sett de så kan ni gå in på www.se.smafolk.com och kika lite, jag kan varmt rekomendera deras produkter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar