fredag 27 augusti 2010

Sulas Mc.



I dag har vi varit en sväng till Södertälje och tittat på Hampus nya hoj han köpt. Det fanns ingen kvar i Sverige så dom ropar på sina vänner i Europa och vipps så kommer de en till Sverige nästa fredag.

En gång tidigare har han ägt en glidare som vi tog en sväng till Dalarna på men sen har de mest varit sporthoj för hela slanten, men inte nu!!!
Jävligt snygg hoj som de nog kommer bli många roliga mil på bönpallen skulle jag tro.


Sonny tyckte den var häfftig =)

Sonny hittade även en sak han ville ha!!


Hittade en skitsnygg hjälm jag ville ha men eftersom man har så sjukt litet huvud så finns de ju ingen hjläm som passar mig =( får nog behålla min gamla som jag var tvungen att specialbeställa för hudra år sen. Inte lätt att ha xxxs!!! Men jag har ju en duktig motivlackare som kan byta ut lacken på min hjälm som han för övrigt gjord då hjämen var ny, den är pearlrosa =)




Ja och så lite egobilder då hann man ju me medans man väntade på att Hampus snackat klart om allt =)


Och slutligen min knäppa gos som jag älskar så otroligt mycke att de inte finns varken ord eller tecken förklara min kärlek till honom,förutom att kärlek vid första ögonkasstet finns på riktigt och de händer bara på BB.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar