lördag 28 augusti 2010

Alla människor ska ha önskelistor i livet!!

Det är många saker jag önskar mig hela tiden =) och när man är vuxen och jobbar så kan man ju lixom köpa de mesta man vill ha.
Men det finns ändå saker man önskar sig men som kanske inte bara kan köpas sådär..
Här är en liten del av saker jag vill ha i livet och förmodligen kommer att köpa för jag har aldrig haft så bra tålamod att vänta på att saker ska hända..


En rottis har jag ju längtat efter i många år men problemet kvarstår att jag inte har tid att vara hemma i 6 månader när den är valp. Sen vill jag att Sonny ska bli lite större så att jag kan ge all tid för hunden som den behöver. Hampus vill dock inte ha en men eftersom de alltid blir som jag vill så är jag inte så orolig..=)


Den absolut snyggaste skon som gjorts. Monolo Blahnik och för er som lever i samma väld som jag så vet ni att det är samma sko som Carrie hade på sig när hon gifte sin med Big i första filmen =) Hittade en i min storlek på tradera i går men har inte kommit mig för att lägga ett bud än..


En resa till underbara Mexiko, finns mycke jag vill uppleva och se i Mexiko synd bara att det är sjukt dyrt att åka dit. Men man får väl leva som spara istället för slösa i ett par år om man ska komma dit.


Att någon gång få vara prinsessa för en dag och att jag ska få bära en ring som denna som ett bevis på evig kärlek.

Känner att jag skulle kunna fortsätta hur länge som helst,de är ju mycke man vill ha när man sätter sig ner och börjar fundera. Huvudsaken är att man är frisk och lycklig sen kommer nog resten av sig själv, om pengarna finns där de vill säga =)..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar