lördag 7 augusti 2010

Jobb i Bergsjö igen :)

Ja då var på plats i Bergsjö igen då för lite ölförsäljarjobb. Fredagens jobb var skitjobbigt, häckklippning när man är typ 1,63 är ju ingen höjdare...=) så i gassande sol klippte jag häckar hela dagen. Åkte väl hem från Värmdö vid tretiden och kännde att resan upp till Bergsjö fick bli på lördagmorgon.
När jag pratde med fugan och talade om min plan påminner hon att kassorna måste vara på parken i Bergsjö lördagmorgon kl 11 =( min plan gick lixom inte så bra..
Så jag åkte hem och packade och donade lite sen när kl var sju så började jag och Sonny rulla mot Bergsjö.

Sonny grinade typ i 5 mil och längtade efter pappa och hade ont i magen :( efter att vi tankat och kissat i upplands väsby somnade han medans vi lyssnade på Kalle Blomqvist på nya äventyr.
Vid Gävle Bro träffade vi Micke och hämtade kasorna som vi skulle ha på parken, han skulle ju ner till Sthlm på rockfestival så de blir bara jag och Jessica.
Färden fortsatte och vid elva var vi framme hos mamma som inte ville dricka vin med mig.. Så jag fick nog sitta i min ensamhet och suga på en kall bira istället :)

I dag på fm var vi ner till parken och fixade allt tills i kväll,efter de var jag till underbara Therese och fick i mig lite kaffe <3.
Nu ska man väl få i sig lite mat,duscha och sen bära iväg till parken..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar