tisdag 24 augusti 2010

Helgen som varit..



Ja i lördags var vi ju på släktträff på Hampus sida. Vi var i Hassela och var runt 80 personer tror jag.
Det började med lite mingel och ett väldigt hejande på nya människor =) efter de så blev de en liten tipsrunda och frågorna var baserad på släkten så de var ju tur att man inte gick ensam. Fotografering blev de ju också i massor när alla familjer skulle ställa upp sig. Langeklanen var störst tror jag.

Kl fyra så var de mat nere på hasselagården,de var buffé och de var väldigt gott.
Alla blev än en gång presenterade av hövdingen i alla familjer vilket i vårt fall blev min kära svärfar.
Kvällen avslutades väl vid åtta och då åkte vi till mamma och Conny.
Där myste vi på lite med lite vin och grogg och somande gott i lillebrors säng,han var hos maddis.

Söndagen började vi med att hälsa på uppe i Knoppe och Sonny blev superglad när han insåg att han skulle få leka med sin bästis.
Hampus åkte och visade vårat hus och efter en timme ringer dom och säger vi tar de... JIPPPPIII äntligen ska vi sälja vårat hus,hoppas dom kommer att trivas.
Ja de var väl allt som hände i helgen då.

I går var jag med Sonny på dagis hela dagen och efter de så åkte vi på maxi och köpte häftmassa. Sonny har en massa tekningar från när han gick på dagis i Bergsjö och jag tycker de är tråkigt att dom bara ligger så dom har vi satt upp på väggen inne i hans rum nu och de blev superfint.


Köpte även två tröjor till Sonny för 50:-/st och en ny nessesär till mig.




Svängde in på apoteket för att köpa alvedon på vägen hem och kunde inte motstå barbapappa serien =) Sonny blev superglad..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar