söndag 15 augusti 2010

Älskade mamma.



I helgen var de meningen att jag skulle ha åkt upp till Bergsjö igen för att jobba lite på parken och för att hämta hem sonen. Men på torsdag ringer Jessica och talar om att bandet som skulle spela på parken har ställt in så de blir inget.
Eftersom jag var upp förra helgen och ska upp nästa helg på släktträff så frågade jag min mamma om inte hon kunde komma ner med Sonny...

Min mamma kör bil som en gud bara hon slipper köra i städer...problem eftersom jag bor på södra sidan av stan. Men tro de eller ej hon satte sig och barnbarnet i bilen och satte av mot huvudstaden =)
Och vid sjutiden på fredagen kom dom <3

Min mamma är min bäste vän,förebild,hjälte och mitt allt, vi har stått varandra nära under hela mitt liv och vi har gått igenom mycke tillsammans. Det har varit sjukt underbart att få ha henne här i helgen. Vi har inte gjort något utan bara varit tillsammans och myst på <3
Jag önskar att alla hade en mamma som min för hon är verkligen världens BÄSTA mamma på alla sätt och vis,hon är även en gudomlig mormor.



Men i dag var de dax för mamma att åka hem och jag visade ut henne på motorvägen och vinkade av henne med en tår i ögat. De känns alltid jobbigt att säga hej då till mamma även om de bara är förr ett litet tag eller en lång period.
Tack mamma för att du finns och för att du är den du är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar