lördag 17 juli 2010

Nyklippt och snygg som aldrig förr =)




I dag på förmiddagen var jag till min frisör som är världens bästa..
Jag har ju som många andra blekt håret många gånger hos frisören,men ofta blir de aprikos eller gult =( och de vill man ju helst inte visa sig i. Men min nya hjälte är sjukt duktig,hon färgar och donar på med antipiggmentmedel och hockus pockus så blir de så där som man tänkt att de ska se ut.
Frisyren är jag också helnöjd med de är som om hon kan läsa min tankar i bilder.
Har nog aldrig haft en frisyr som jag har trivts så bra i som den här.






Passade även på att köpa lite produkter, de blev mer silvershampoo eftersom mitt är slut,en flaska balsam och en burk vax. Hon slängde även ner lite prover på shampoo och balsam.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar