tisdag 13 juli 2010

The black panther..



Min plastpappa har en svart panter tatuerad på armen och den gjorde han när jag typ var 5-6 år. Jag har alltid varit facinerad av den och har alltid velat gjort en lika.
Tatueringar är inget konstigt i min familj,i stort sett hela min familj är gaddad mer eller mindre. Så det var ganska självklart vad jag skulle få i 18års present av min föräldrar. Så min första tatuering gjorde jag när min mamma var med och den hamnade i svanken. Och nu i helgen skulle ju de äntligen hända,jag skulle äntligen få min svarta panter som ska klätra på benet med svansen runt fotknölen. Men de blev ju lite knas runt mina planeringar men jag tar de en annan lördag väldigt,väldigt snart =).
Vill ju som sagt att den ska se ut som min pappas inte som ett muterat urtidsdjur som en del gör..
Satt och bara googlade för skojs skull nu och hittade en fin bild som man kan blanda med den min pappa har och då vet jag att jag kommer bli en mycke lycklig tjej när de är klart.
Bilden är tagen från internet vet ej vem de är och min ska inte stå utan krypa men bilden blir nog något liknande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar