torsdag 29 juli 2010

Hemma igen.

Hej Sommarsverige!!!

Nu har vi återvänt till Tungelsta creek..
Lenny hämtade oss i Norrtälje i går,då de regnade så skulle dom ligga kvar där och sen gå vidare till Mjölkö. Men våran båtsemester slutade i går.
Det har varit en sjukt underbar vecka och vi har haft trevligt,hadlat mycke fint och ätit och druckit gott men framför allt så har man ju fått gungat lite och de är ju aldrig fel ;)

Nu har man ju ganska mycke tvätt men tvättmaskinen i våran tvättstuga är trasig för typ fjärde veckan nu :( så jag får väl ta mig till en annan tvättmaskin.
Känns i alla fall som en bra dag för att tvätta då de är grått väder ute..

Ska även kolla med lillebror om dom kommer i dag eller i morgon,längtar efter honom mycke <3 ska bli mysigt att ha dom här några dagar.
Ska försöka få med alla mina sjukt bra och snygga saker jag köpt på bild och lägga ut i kväll. Har även knäppt mycke bilder under resan som kommer komma ut både här och på min fb.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar