torsdag 10 januari 2013

Hej Hopp..

Då var de äntligen ett nytt år och nya utmaningar att anta sig väntar på oss alla.

Känner att de var ett tag sen jag bloggade men nu ska väl allt återgå till de normala igen =)

Julen å nyår spenderade vi uppe i Bergsjö hos mina föräldrar, sååå mys att vara där en hel vecka. Första gången Texas vär där.
Mycke fina klappar både till mig å pojkarna blev de också och nu är alla nöjda å glada =)
Har gjort om bloggen lite mera neutral och jag är väldigt nöjd me resultatet.

Lillgosen ligger å sover å jag har just ätit lunch. Sonny är i skolan och slutar 12,30 och går hem själv i dag då de inte är något fritids på torsdagar. Funderar på om jag skulle ta mig i kragen å plocka bort julen =( vill inte de blir så mörkt å tråkigt då men jag måste väl..
Hade tänkt att jag skulle hinna med att säga hej då till min gamla svärmor som åker till Thailand i dag å kommer hem i april =( sååå tråkigt när hon är borta så länge, men vi skypar och mailar så de är skoj.

                               Puss å Kram godingar.. =^.^=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar