måndag 21 januari 2013

Helgen.

 
Fredagen rullade på och på em dansade gosen nere i Nynäs och efter de så körde jag honom till Tungelsta för en helg med pappa.
Hann bara hem å mötte älsklingen som skulle jobba natt :-(
Lagade lite middag och sen drog han iväg å jag gosade ner mig i soffan å spanade på gladiatorerna.
 
Lördag rullade på och jag donade på lite hemma, bakade matbröd i form av dinkelbröd och fick lite tvätt fixad också.
Gubben drog på 50-års kalas på Värmdö så de blev en solokväll igen.
Gjorde veg Toscanabiffar,sallad och örtsås till middag och eftersom de bara var lilla ja så åt jag framför tvn :-)
Skuttade ner i sängen å tittade på Dirty dancing och vips så var den dagen slut.
Söndagen vaknade jag å Texas tidigt. Vi fixade gofrukost å hoppade i understället och ut i de galet underbara vädret på en skön promenad. Trollet sov en stund i vagnen å jag fick i mig lite kaffe å sen åkte vi mot Tungelsta för att hämta gosen och sen vidare till Sköndal och mysigt umgänge med Lina och Alicia.
Vi var hemma vid sex å middagen blev pasta, kyckling i ugn med örtsås. Kärlek på menyn var söndagsfilm och sen var se go natt.
Lugn å skön helg har jag å Texas haft.
 
Puss å Kram godingar =^.^=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar