tisdag 15 januari 2013

Matdax å ny bilbarnstol.

Texas är 5 mån och de börjar bli dax att provsmaka och inta lite fast föda.
Och för att underlätta detta så behövs naturligtvis en barnstol. Hade först tänkt fått tag i en Hockus Pokus för sån hade Sonny och de är väldigt smart med barnstol och lekstol i samma men nu har jag hittat en supercool på Ikea.
Finns i olika färger men jag tänkte köpa den röd/svarta för den föll jag för.
 
 
Sen måste vi byta ut Texas bilbarnstol som är på TOK!!!! för liten för honom och jag tror att de är därför han inte tycker om att åka bil och skriker så fort man sätter honom i den. Den ser helt galet obekväm ut så jag förstår honom.
Nu blir den en Besafe ( samma märke som jag hade till Sonny innan han slutade med stol) väldigt bra märke.
Besafe iZi X2 svart och turkos har jag bestämt mig för och så får de bli, och nu jäklar unge ska vi åka bil.. =)
 
Puss å Kram godingar =^.^=




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar