måndag 14 januari 2013

Ny vecka.

God morgon måndag..
Ja då var de måndag igen då, veckorna bara flyger förbi och de händer saker hela tiden så de gäller att hänga me på livets åktur och försöka hinna med så många upplevelser som möjligt.
Sonny hade lite ont i halsen i morsen så han fick vara hemma från skolan, Texas börjar sakta men säkert komma på hur man kryper, väldigt tidigt tycker jag men ack så kul att titta på.
Håller på avkalka min kaffebryggare med ättika, jag hade bara 12% hemma men de funkar lika bra de som 24%
6 dl vatten och 1 dl ättika
Brygg halva och stäng av i ca 10 min å låt sedan resten brygga upp. Brygg sedan efter med full kanna 3-4 gånger å vips som ny!!!
Gör även min vattenkokare med samma mängd.
 
Jag tänkte åka till en kompis å fika om en stund och därför så har jag gjort färdigt middagen tills i kväll som blev lasagne. Bara att värma på när vi kommer hem å göra lite sallad.
Sonny ville träffa pappa så när vi åker så stannar han hos pappa för lite mystid och middag och kommer sen hem i kväll.
 
Ska hänga lite tvätt,duscha och dona lite å sen drar vi upp mot Haninge för lite fika.
 
Puss å Kram godingar =^.^=






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar