tisdag 15 januari 2013

Dagen lider mot sitt slut.

Ja kl är tio å House å min kopp te tog just slut, så då är de bara borsta tänder, tvätta facet å skutt i säng.

I dag har jag å Texas varit på öppna förskolan å fikat å snackat skit med mammorna i vika :-)
Det har varit juluppehåll och de var roligt att de är öppet igen på tisdagar.
Texas vaknade halv sju i morse så när vi skulle åka ner vid halv tio så var han så trött att han somnade på köksbordet innan han kom i overallen :-)
Han sov en liten stund i bilen å var vaken en timme där men somnade till slut på min axel :-)
Hem å amma å så somnade han vid tolv.

De har kräksnöat hela dan å vid fyra när vi skulle hämta gosen på skolan kan jag säga att jag är glad att jag åker pansarvagn då de var typ 1 dm snö på parkeringen.
Hemma så satt jag å Sonny oss å pluggade lite svenska då han måste speeda på läsningen å lära sig bokstäverna så han knäcker läskoden snart. Han är så duktig min stora kille.
Efter de så badade vi alla tre och sen åt jag och Sonny middag.
Bolibompa å amning är mysigt å Texas somnade vid sju och jag å gosen fortsatte titta på Bolibompa till kl åtta då vi åt hallonkräm till kvällsfika å sen skuttade gosen i säng å jag kröp upp i soffan.

Så nu är disken klar och tvätten hängd å mamma säger god natt..

Puss å Kram godingar =^.^=





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar