onsdag 19 december 2012

Mysig tisdag..

I går var jag å Texas på julavslutning på öppna förskolan här i vika å fikade å pratade lite skit med dom andra mammorna :-) Texas hand å fotavtryck var färdigt så vi fick med oss de hem :-) ska bara hitta en bra plats att hänga de på.
Efter de drog vi till Nynäs för att tanka bilen å hämta ett paket.
Hade ingen större lust att åka så vi åkte å hälsade på Mikaela och spenderade några timmar hos henne :-) kaffe å skitsnack kan man ju aldrig få för mycke av ;-)
Hem å hämtade Sonny på skolan å hem å fixade mat å till min stora förtjusning så väntade decembers glossybox på mig i brevlådan :-)
På kvällen åkte vi ner till Nynäs jag å Sonny å hans kompis Hanna. Dom var en stund på Kulturskolan på julafton å jag handlade lite till i kväll då jag å gosen aka baka julgodis.
Nu ska Texas sova en stund å sen ska vi få över till grannen å fika lite :-) dom har en liten Nils som är 8 månader å vem vet kanske blir Texas bästa kompis i framtiden ;-)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar