söndag 2 december 2012

1 advent.

Ja så har den då äntligen kommit... December å 1 advent.
 
 
Jag å Sonny har just ätit gröt å tänt de första ljuset å de är lika mysigt varje år. Så mysigt att ha små mysiga traditioner som man lixom går å väntar på. Å nästa år är de en till liten gos som ska vara med å mysa vid bordet :-)
 
 
Längtar efter min familj så galet mycke just nu, har inte träffat dom på typ tre månader å de är inte skoj alls. Jobbigt att vara så långt ifrån varann hela tiden när man vill umgås hela tiden, men jag får väl skylla mig själv lite kanske då jag flyttade dom bor ju faktiskt kvar.
Nästan så jag hoppas på att Sonny blir sjuk så vi kan smyga upp till mormor jag p mina gosar :-)
Snart jul å då ska vi umgås å bara mysa.
I dag ska jag göra lite julkort tror jag å dricka lite glögg. Sen kommer de nog upp lite mer tomtar å en promenad i solen kan de nog bli också.
Hoppas ni för en mysig 1 advent.
Puss å kram på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar