onsdag 27 juni 2012

UL.

I morse kl 8:30 var jag på sjukhuset i Huddinge för ett extra UL då barnmorskan var orolig att Texas inte växte som han skulle, men han var helt normal å mådde som en prins där inne i magen :-) skönt man blir ju lite orolig.
Sonny var hos Lizen medans jag var där och efter att jag hämtat upp honom åkte vi till Haninge för att äta lunch på tacobaren. Vi strosade lite i affärer å fyndade lite å åkte sen till Gerdan å fikade. Handlade mat på vägen hem, gosen ska laga pannkakor i dag :-) och nu sitter jag å myser i soffan å tar igen mig lite efter att ha varit igång sen 05:50 i dag. Gosen är ute å cyklar en sväng å snart ska vi börja laga mat å vänta på att älsklingen kommer hem från jobbet.

Jag ska tillbaka på ett till UL om 2 veckor bara för att följa upp å de känns väldigt bra att dom lägger ner så mycke tid på de även fast de inte var någon fara. Hoppas älsklingen kan följa med nästa gång :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar