torsdag 14 juni 2012

59 dagar kvar.

Dår var de bara 59 dagar kvar =)

Var till barnmorskan i dag å mitt blodtryck var jättebra 115/70 , mitt blodvärde var bra och jag behöver bara äta en tablett om dagen i stället för två =)
Mitt SF var dock bara 28 och för 2 veckor sen 23 så jag har sjunkit under medelkurvan lite =(
Hon trodde att den troliga orsaken till detta är att jag inte föder så stora barn och att det bara är en naturlig justering =) Sonny föddes ju i början av v 39 och vägde 3470. Så hon trodde att även denna kille var liten.
Hon kände honom och han ligger med huvudet så långt ner de går =)
Och de kan även vara en orsak till att det är svårare att mäta. Men hans hjärtslag var normala å han rör sig väldigt mycke, å om han är liten kan de ju vara en orsak till att han fortfarande kan röra sig så mycke som han gör.

Just när hon skulle känna på magen hade jag en sammandragning å då började vi prata om att jag har mycke sånna. Det kan bero på urinvägsinfektion så jag ska lämna prov i morgonbitti. Jag har dock inte ont så att det är urininfektion är nog inte orsaken. Utan att den verkliga orsaken är att jag har mer sammandragningar pga att det är andra barnet å att jag har väldigt svårt att sitta still å ta de lugnt.
Tror att de är bra för både mig å Texas att jag bara jobbar 6 dagar till sen sem i 6 veckor.

Vikten kollade vi inte men jag skulle tippa på 65 kg.
Ska tillbaka den 25 juni.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar