lördag 16 juni 2012

Blandat.

Lördag å jag sov till halv åtta :-0 kors o taket. Skönt att få lite sovmorgon, var dock vaken en sväng i natt vid tre men de var bara för att min älskling inte var hemma. Han å Tommy drog i natt ner till karlskoga å bytte Tommys EPA. Men i morse kl åtta kom han hem min skatt å kröp ner bredvid mamma.
I går började vi riva tapeter i vårat sovrum så vi sov i Tommys rum eller rättare sagt jag.
I dag på fm när gubben sov en stund så rev jag å sen drog jag till affären för att inhandla spackel å annat som behövs. Sonny följde me å de är helt sjukt så fort vi sätter oss i bilen så somnar han å även i Texas i dag :-)

När jag kom hem så hade gubben rivit klart :-)
Det ska nu spacklas,slipas å målas sen lägga nytt golv å vips så är vårat rum klart å vi fortsätter in i gosens rum. I vårat sovrum blir de vita väggar å mörkt trägolv. På väggen där sängen ska stå blir de en svart fondvägg med match made in heaven i vit text :-) för de är exakt vad vi är jag å Hasse.. En match made in heaven.

Även där ska de målas om å läggas nytt golv å där blir de nog tavelfärg på en vägg som han kan rita på :-)


I går var jag in till barnmorskan med mitt urinprov å passade på att shoppa lite till Texas :-)
Det blev två sommar pyjamas, ett par jeansshorts och en body å två gulliga dregglisar :-)





Nu håller gubben på å slipar och donar han är så duktig å jag tror även att han tänker måla taket i kväll :-)
Själv har jag fixat med mat vi fått i oss å nu ska jag bada gosen å få han i säng. Ev så myser vi å tittar på en film i hans säng en stund efter badet :-)

I morgon blir de till att fortsätta med sovrummet så vi kan gå vidare med hela huset, nu har ju startskottet gått å man är taggad till att köra på. Dock måste jag ta de lugnt fick mycke sammandragningar i dag när jag höll på. :-( inte kul man vill såååå mycke men kan sååå lite..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar