onsdag 13 juni 2012

jollyroom.

Gjorde en liten beställning från jollyroom.se i dag =)
Det börjar lixom dra ihop sig å jag har inte fixat ett enda dugg till den dagen Texas ser dagens ljus =) så jag tänkte att de kanske är på tiden.
Vi får inte plats med något skötbord så de blev en skötbädd från Babydan sååå söt
Ska ha den uppe i badrummet på bänken tänkte jag de blir nog bra å så tänkte jag hänga en mobil ovanför och hyllor för blöjor och andra nödvädiga saker =)
Köpte även ett påslakanset från Babydan och ett spjälskydd med samma motiv som skötbädden. Kunde inte motstå de söta motivet. Hittade de på babyland i går men då var de bara till juniorsäng å dom trodde inte att dom skulle få in mera så jag blev jätteglad när jag hittade de här.


Förutom de blev de påslakan till vagnen med mumin på och gipskit till magen =) Sååå skoj har sett jättemånga som gjort avgjutning på magen å nu ska de kladdas med gips. Kul att ha kvar sen när man inte har stormage.


Vi ska nog dra igång med renoveringen nu å vårat sovrum står överst på listan och sen Sonny. Tänkte vänta tills de är klart innan man köper en spjälsäng och fixar med de. Hittade en på Ikea som såg helt okej ut =) vit å bra så de passar in i vårat sovrum där alla möbler är vita. Hittade även en sänghimmel å en fin mobil att ha ovanför skötbädden på ikea. Så de blir nog någon tripp dit till veckan.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar