måndag 11 juni 2012

Helgen.

I helgen var vi barnfria och på fredagen hände de inte mycke att prata om...
Lördagen åkte vi ner till Kjula för att titta på Dragracing och kolla till hur de gick för Johan som Cikab sponsrar =) Han kör i Top Doorslam och de gick riktigt bra, sååå kul.
Där hängde vi hela dagen å fick mat å trevligt sällskap.
Hela gänget =)


När vi skulle rulla hem så regnade de och jag orkade inte köra ända hem så vi tog in på hotell i Strängnäs =) Supernice hotell med bra service.
Vi kom ganska sent dit så vi tog en middag på en gång. Räkcocktail till förrätt och biff till varmrätt åååå de var nog de godaste köttet jag ätit =)
Mysigt middag bara jag å gubben.
Efter middagen gick vi upp till rummet å tog ett långt,varmt bad =)
Och somande sedan skönt i mysiga hotell lakan =)


Söndagmorgon vaknade jag ju som vanligt sjukt tidigt å tog mig en kopp te och satt mig i soffan å myste å läste allt i hemmet medans gubben fick sova.


Vid halv tio gick vi ner å åt en god frukost och rullade sedan hem.
Hemma så var de ett bad som väntade å efter de så somande jag som en stock =) Sonny kom hem å hade haft en bra helg med pappa. Jag åkte ner till Nynäs och handlade en sväng å sen var de mys i sängen med gosen. Vi tittade på smurfarna och kvällen slutade tidigt för oss alla.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar