måndag 25 juni 2012

Bebiskläder.

I dag var jag till barnmorskan å innan hade jag lite tid så de blev en sväng till port 73 :-)
Bland annat en luvtröja till gubben, nya kalsonger å strumpor å en pyjamas till gosen å så blev de ju lite till Texas också ;-) omöjligt att inte köpa något till honom. Gav bort de mesta efter Sonny har bara sparat dom minsta kläderna å lite speciella plagg så de behövs fyllas på i bebisgarderoben :-)

För övrigt så har ju vädret inte varit något att prata om men det är ju min första sem dag så jag hade inte räknat med något annat.
Vi var inne å myste på fm å sen åkte vi upp till jobbet en sväng å gosen skulle vara hos farmor medans jag var till barnmorskan.
Innan var vi till Tungelsta å kastade tidningar å pantade burkar, gosen fick ihop 72:- i dag.

Hos barnmorskan gick de sådär, eller jag vet inte vad jag ska säga.. Texas den lilla skiten växer lite så jag ska på UL igen för att kolla så allt är bra. Han ligger väldigt långt ner redan å de kan vara därför det är svårt att mäta honom . Det känns bra att dom gör ett nytt UL så man vet att allt är bra. Hasse hoppas ju på att dom kommer säga att dom såg fel förra gången å att det är en liten tjej i magen :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar