måndag 26 mars 2012

Söndag..

Slappardagen =)
Natten mellan lördag å söndag vaknade kag kl 04:30 av att jag på riktigt trodde de var dax för Texas att komma ut =( de gjorde så sjukt galet ont å hade samandragningar i ca 45 min. Somnade till slut och när jag vaknade på morgonen så var de bra.
Har kollat runt på nätet och pratat med rådgivning och allt tyder på Braxton samandragningar som man kan ha efter v 16 och en del känner mer tydligt med andra barnet. Sen spelar de roll hur stor moderkaka man har och om man som mig just nu inte är så stor som gravid kan man känna samandragningarna mer tydligt =( naturligtvis...
Tror att de som drog igång de var att jag bar 6 tunga kassar från Willys upp för trappan hemma och donade på hela dagen.
Jag måste nog inse att jag är gravid å börja ta de lugnt framöver om jag inte vill att Texas ska komma snart...

Hur som helst så på söndag var vi till Centrum med Elinor som skulle fixa sina naglar. Jag å gosen strosade omkring å fikade medans vi väntade å hade en sån sjukt mysig mamma/gos dag =)

Passade på att shoppa ny bikini då dom andra 100 jag äger är lite för små över tuttarna ;)
tänk om de alltid kunde vara så.. =)
Blev även 2 smurfpygamas till bebisen och ett par nya solglasögon till gosen..

Eftersom de var våffeldagen i går så åt vi musse piggvåfflor med grädde och hallon =)
uppskattat av båda mina pojkar.
Vi fuskade lite å plockade påskris i går som gosen gjorde fin med duppor och rosa kaniner de blev så fint å han är så duktig mammas hjärta..
Kvällen spenderades i soffan med gubben och vi tittade på Solstorm å myste som bara vi kan =)
En skön helg med mina bästa har de varit å nu väntar en ny vecka med jobb tills de blir helg igen och då bär de av till Boda Borg =) men de är ett annat äventyr..




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar