onsdag 14 mars 2012

Magen växer..

Magen växer så de knakar å de känns som en overklighet att jag ska bli större :-) känner mig redan som en elefant å de är jobbigt att röra sig efter man ätit. Har dock inte gått upp mer än 1 1/2 kg på snart 20 veckor. Så de är ju tydligen bara magen som växer å de finns tydligen mycke annat att ta ifrån :-) man har väl lite överflöd lite här å där..
På fredag kl 8:30 ska vi på UL och de känns sååå spännande :-) håller alla tummar på att de är bara en ;-) Min stora gos ska följa me å han längtar..
Ja tiden rullar på å på lördag går jag in i v 20 å grodan är redan i full gång med att göra kullebyttor i magen :-) de rör sig hela tiden å man ler lika mycke varje gång :-)



2 kommentarer:

  1. Vilken mysig mage du har!

    Vad spännande med UL, tänk fall det skulle vara två små gryn där i?? =) Kikade på bilder, och tycker din mage ser ut som min gjorde runt vecka 23/24. Så den är stor!

    SvaraRadera
  2. Tack gumman.
    Nä fy säg inte så jag vill verkligen bara ha en =) men risken är ju ganska stor att de är två små liv där inne. Får se i morgonbitti =)
    Ja jag hade ingen magen alls förän v 20 började den växa när jag väntade Sonny så de känns stor för att vara i v 19. Men jag har bara gått upp 1 1/2 kg så de är väl bra för jag har fortfarade samma kläder jag hade innan.
    Hoppas allt är bra med er.
    Kramar till dig å goa Wilma.

    SvaraRadera