onsdag 28 mars 2012

Belly belt.

I går var jag in på Babyland å gjorde ett fynd...

Jag har köpt Belly Belt å fy så bra de var =) Eftersom jag har turen att inte gå upp något förutom magen så känns de ju sådär att köpa mammakläder som bara kommer ligga sen. Så tänkte jag att i stället för att bara ha leggings så vill jag abvända mina gamla byxor så då kom jag å tänka på ett Belly belt.
Kan säga att jag är sååå nöjd och när jag i morsen fick dra på mig min absoluta favoriter fast jag är gravid var ju lycka kan jag säga =)
Så smart grej man bara fäster den på knappen å andra sidan i hålet och vips =)
I förpackningen som kostade 249 kr fanns tre olika storlekar så jag hoppas kunna använda dom till lilla Teaxs kommer så jag slipper köpa nya kläder. Fast snart är de ju sommar å då blir de mycke klänningar..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar